UP ALL NIGHT

Godmorgon! Har inte sovit ett skit inatt. Det känns ju bra! Jag kommer ju antagligen vara helt död i skolan sen. Jag som hade planerat massa saker idag. Får se om det blir av. Vad har jag gjort hela natten då? Jo, jag har såklart kollat på andra avenyn och så har jag redan klätt på mig och gjort en fläta i håret. Tänkte vänta med att sminka mig, annars kommer jag bli så rastlös och bara vänta på att klockan går. Det sorgliga är att jag börjar bli trött nu! Åhh, fml! Men jag slänger nog in något inlägg till innan jag drar till skolan. Ha det bra så länge. Alla lär ju fortfarande sova med ändå!

Juste klippte håret lite med! haha! Livet är inte lätt när man är rastlös!

Detta har hållt mig vaken heeela natten. Aldrig mer energi innan läggdax. Dagens lärdom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0