HELG UPDATE

Hejsan, nu på helgerna brukar jag ju inte blogga så mycket eftersom att jag inte sitter vid datan. Men tänkte i allafall berätta lite vad jag har gjort och så.
Igår var jag med angelica på stan och efter det åkte vi till akuten, eftersom att angelica har haft ont i hjärtat sedan i tisdags. Där satt vi ett antal timmar men vid halv 11 rymde vi där ifrån och angelica hade en nål i armen haha! Vi pallade helt enkelt inte vänta mer.

Idag sov jag ut lite. Sedan har jag och alex bara myst i sängen, lagat mat och kollat på tv. Vi tänkte sätta på en film snart innan han åker och jobbar hela natten. När han har dragit så tänkte jag sätta mig och plugga lite såhär på en lördag kväll. Haha! I morgon blir det städ/chill dag som vanligt. Vi hörs på måndag puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0