DAX ATT RYCKA UPP SIG

Hejsan, känner att det är dax för mig att rycka upp mig. Känner mig sjukt deppig. Men det måste bero på vädret. Jag vill ju bara att det ska bli sommar, varmt och ljust! Ingen kommer vara gladare än jag när våren börjar visa sig. Känns som jag inte har fått något gjort i helgen. Som idag t.ex. jag skulle göra massa saker, plugga, städa och träffa folk. Men nae jag låg i sängen hela dagen och tyckte synd om mig själv typ! Åhh blir så besviken på mig själv ! Så från och med i morgon ska jag sluta med det här tramset! haha!

Btw, så har jag sjukt svårt att sova just nu. Jag har dragit i mig ett antal energidrickor så är rätt pigg sådär. Kommer bli så att jag ligger och kollar klart på andra avenyn säsong 2. Sedan måste jag fan ta en paus med det här. Man blir ju helt fast. Inte bra! Men jag tänkte i allafall även rycka upp mig på bloggen. Tänkte göra en ny design och sådär. Är sjukt trött på den. Den skulle bara vara tillfällig och så har det varit såhär, jag vet inte hur länge. Men nu ska jag sluta babbla och göra något istället. Jag har lite för mycket energi känner jag. :)


Hela min helg i bilder! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0