TRO HOPP OCH KÄRLEK

Hejsan, nu är snart dax för mig att sova. Nu ikväll har jag snackat i telefonen och glott på tv. Duschade nyss och snart måste jag förebereda mig inför redovisningen i morgon, orkar inte!! Men måste. Efter det så ska jag väl kolla på någon repris eller något så jag somnar. Men är inte trött nu så kommer nog inte somna. Kanske inte var någon bra idé att sova efter skolan, men skönt vare ! I morgon är det en lugn dag i allafall, slutar halv 12 sedan ska jag ner på stan och kolla lite och sedan ska jag nog ta en fika med Bella. Mysigt, annars vet jag ingenting. Men nu ska jag inte babbla mer. Hörs i morgon puss och godnatt !


ps, har inga bilder ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0